Menakur Vanliga frågor

Här hittar du svar på vanliga frågor om Menakur och vår abonnemangstjänst.

  1. Hur många tabletter ska jag ta varje dag?

    Den rekommenderade dosen är 2 tabletter per dag och bör inte överskridas. Läs mer om användning och dosering här.

  2. Hur lång tid tar det innan jag märker någon effekt?

    De flesta märker en positiv effekt efter fjorton dagars till tre månaders användning, beroende på individuella förutsättningar. Vissa personer känner av en effekt redan efter 6–7 dagars användning, medan andra upplever en mycket god effekt efter 4 månaders användning. Om du är osäker kan du kontakta vår kundtjänst för personlig rådgivning angående dosering och leveransintervall.

  3. När på dagen bör jag ta Menakur™?

    Tabletterna kan intas vid önskad tid på dagen, till exempel en tablett på morgonen och en tablett på kvällen innan sänggående. Men du kan ta Menakur™ när du vill under dagen, beroende på när du upplever de kraftigaste besvären.

  4. Kan jag använda produkten i kombination med läkemedel?

    Menakur™ är en naturprodukt som i normala fall kan användas tillsammans med läkemedel. Om du är osäker och använder receptbelagda mediciner bör du kontakta din läkare.

  5. Vad innehåller Menakur™?

    Här kan du läsa mer om ingredienserna i Menakur™ och hur de fungerar.

  6. Förpliktar jag mig till något när jag beställer Menakur™?

    Nej, Menakur™ säljs som ett abonnemang utan bindningstid. Du får första förpackningen till halva priset så att du har möjlighet att prova produkten. Därefter får du en förpackning varje månad till ordinarie pris. Du kan när som helst säga upp abonnemanget, men senast 14 dagar före nästa försändelse. Detta beror på att vi alltid skickar försändelsen i god tid så att du har den i brevlådan exakt en månad efter den föregående. Vi vill att du ska få ut mesta möjliga av Menakur™ och du bör därför inte göra något uppehåll i det dagliga intaget. Du kan också köpa 6 eller 12 förpackningar utan abonnemang till rabatterat pris.

  7. Jag ska åka på semester och vill därför hoppa över en eller två försändelser. Hur gör jag?

    Inga problem! Vi kan skräddarsy leveranserna enligt dina önskemål! Du enda du behöver göra är att kontakta kundservice.

  8. Jag hittar inte svar på min fråga, vad ska jag göra?

    Kontakta oss! Våra kundservicemedarbetare är specialister på våra produkter och finns till hands för att hjälpa dig med allt från personlig rådgivning till att besvara frågor om beställningar och leveranser. Kontakta vår kundservice idag. Vi finns till hands för dig.

 

Kontakt Beställ